Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat ide kattintva talál.

AKCIÓS TERMÉKEK!          INGYENES szállítás 30.000 Ft felett!          info@zoldbaba.hu

Blog

arr3Miért fontos az orrszívó használata csecsemőknél?A szülők gyakran tanácstalanok, amikor először elkezd folyni babájuk orra. Nem számítanak arra, hogy... arr3Hozzátáplálás: üveges bébiétel vagy házi koszt?Üveges bébiétel vagy házi koszt? Örök kérdés. Hiszen ki ne érezne némi lelkiismeretfurdalást, mikor... arr3INGYENES tájékoztató füzet a csecsemők mozgásfejlődésérőlEz a dévényesek által összeállított szuper, ingyenesen letölthető tájékoztató füzet óriási segítség,... arr3Csecsemők és kisgyermekek szájápolásaMár az első tejfogak kibújása előtt sem szabad megfeledkezni a szájápolásról.A babák ápolása nem... arr3Termékteszt - Fizikai fényvédő fehér réteg nélkül? Igen!Egyértelmű, hogy a fizikai fényvédőt tartalmazó naptej sokkal jobb választás a bőr számára, főleg... arr3Csírák az ablakpárkányon - miért és hogyan fogyasszunk csírákat?Manapság reneszánszát éli az otthoni csíratermesztés, ami nem is csoda, mert a kicsi hajtások tele... arr3Tanácsok kánikulábanA meleg megterhelheti szervezetünket, ezért a megfelelő mennyiségű és minőségű folyadékpótlásra... arr3Mit jelent az ÖKO-TEX Standard 100 tanúsítvány?Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy kizárólag megbízható és kiváló minőségű termékek kerüljenek... arr3Miért válassz mosható úszópelenkát?A nyári szezon egy alapdarabja kisbabánk számára a naptej mellett az úszópelenka. Úszópelenkából... arr3Minden, amit a pelenkakiütésről tudnod kellA pelenkakiütéssel kisebb-nagyobb mértékben szinte minden családban találkoznak. A pelenkával... arr3Termékteszt: WELEDA gyermek napozókrém SPF 50A Weleda gyerek naptejekről sajnos elég kevés tapasztalat,vélemény található magyar nyelven az... arr3Mit jelent a naptejeken az SPF érték?Mindenekelőtt szeretnénk eloszlatni azokat a tévhiteket, melyek közül valószínűleg már mindenki... arr3Milyen naptejet válasszunk babáknak?Mi a különbség a fizikai és a kémiai fényvédők között? A kémiai fényvédők hatóanyagai beszívódnak a... arr3Mi a teendő kullancs-csípés esetén?Magyarországon kb. 20 féle kullancs él, de nem mindegyik terjeszt az emberre is veszélyes betegséget... arr3Mit jelent a Demeter minőség?A Demeter pecséttel ellátott élelmiszereket a biodinamikai irányelvek szerint termesztik.... arr3Mitől öko a pelenka? Felmerülhet a kérdés az öko pelenka hallatán, hogy egy pelenka mitől öko? Sokan azt gondolják,... arr3Legyen a Te otthonod is vegyszermentes!Tudtad, hogy a tisztítószerekben található vegyszerek hosszútávon károsíthatják az egészséget? A...

Kapcsolat

Zöldbaba webáruház
Faller Jenő út 18.
2890 Tata
Telefonszám: +36203279495
info@zoldbaba.hu

ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek

 

 I. A Szolgáltató

  1. A www.zoldbaba.hu online áruházat a GREENBABY SHOP Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").
  2. A Szolgáltató cégneve: GREENBABY SHOP Kft (továbbiakban: Szolgáltató).
  3. A Szolgáltató székhelye: 1062 Budapest, Székely Bertalan utca 10. fszt. 10.
  4. A Szolgáltató postai címe: 2890 Tata, Faller Jenő út 18. 1. em.
  5. A Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-09-344010 
  6. A Szolgáltató adószáma: 26772372-2-42

II. A szolgáltatás igénybevétele

    1. A megrendelések leadása a Zöldbaba internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.zoldbaba.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés leadása nem regisztrációhoz kötött. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A „megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 24 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit - nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.

 

    1. A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Mindent megteszünk a weboldalon található információk pontosságáért, a készletinformációk aktualizálásáért. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről haladéktalanul tájékoztatást küld és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszaindítja a kifizető kártyára, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A stornó tranzakcióval kapcsolatban kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

 

    1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (0620 327 9495), e-mailben (info@zoldbaba.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

 

    1. A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

        1. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
        2. Személyes átvételes terméktől történő elállás esetén a terméket vigye vissza a Zöldbaba telephelyére a vásárlást igazoló számlával együtt, ahol készpénzben kaphatja vissza a vételárat. Egyéb átvételi pontra vagy házhoz szállítással kért terméktől történő elállás esetén saját költségén küldje vissza a terméke(ke)t a Szolgáltató címére, és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.
        3. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
        4. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
        5. A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
          - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak
          - romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
          - olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
          - olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
        6. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

 

    1. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

 

    1. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

      Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

 

    1. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

 

    1. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

 

    1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének további feltételei a www.zoldbaba.hu oldalon a Fizetés és Szállítás menüpontban olvashatóak.

 

    1. A hatályos jogszabályok értelmében tilos Magyarországon 18 életévet be nem töltött személy részére alkohol- valamint szexuális tartalmú terméket értékesíteni. Amennyiben a Vevő a regisztráció során megadta születési évét, úgy alkohol- vagy szexuális tartalmú termék megrendelése esetén azt a Szolgáltató érvényes nyilatkozatnak tekinti a tekintetben, hogy jogosult-e a Vevő részére a megrendelt termék értékesítésére. Ellenkező esetben a Vevőnek az adott termék megrendelésekor külön nyilatkozatot kell kitöltenie életkorára vonatkozólag. A Vevő teljes körű szavatosságot vállal az előző bekezdésben hivatkozott, a regisztrációkor megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért. Amennyiben utóbb kiderül, hogy az általa megadott adatok bármelyike, így különösen alkohol- vagy szexuális tartalmú termék megrendelése esetén a Vevő által megadott életkor nem felelt meg a valóságnak, és ebből a Szolgáltatót bármilyen kár éri illetőleg a Szolgáltatóval szemben bármilyen joghátrányt érvényesítenek, a Vevő köteles a Szolgáltatóval szemben maradéktalanul helytállni, és a Szolgáltató fenntartja jogát, hogy a Vevővel szemben kártérítési igényt érvényesítsen.

 

    1. Vásárlástól való elállási joga mellett – annak korlátozása nélkül - lehetősége van arra, hogy bármilyen átvételi módon rendelt terméket kicserélje. Erre a kézbesítés napjától számított 8 munkanapon belül van lehetősége, amennyiben a vásárlást igazoló számlát megőrizte.

 

  1. Felelősség korlátozása: A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
    - Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a www.zoldbaba.hu weboldalára, ott megrendelést adjon le. 
    - Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. 
    Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

III. Egyéb rendelkezések

    1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

 

    1. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

 

    1. A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

 

    1. A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

 

    1. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

 

    1. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az info@zoldbaba.hu címen, illetve a 06-20-327-9495-ös telefonszámon.

 

    1. Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@zoldbaba.hu címen, valamint a 06-20-327-9495-ös telefonszámon.

 

    1. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10. Lakcím szerint illetékes békéltető testületek:

      Baranya Megyei Békéltető Testület
      Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
      Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
      Telefonszáma: (72) 507-154
      Fax száma: (72) 507-152
      Elnök: Dr. Bodnár József
      E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

      Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
      Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
      Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
      Fax száma: (76) 501-538
      Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
      E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

      Békés Megyei Békéltető Testület
      Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
      Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
      Fax száma: (66) 324-976
      Elnök: Dr. Bagdi László
      E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu

      Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
      Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
      Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
      Fax száma: (46) 501-099
      Elnök: Dr. Tulipán Péter
      E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

      Budapesti Békéltető Testület
      Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
      Telefonszáma: (1) 488-2131
      Fax száma: (1) 488-2186
      Elnök: Dr. Baranovszky György
      E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

      Csongrád Megyei Békéltető Testület
      Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
      Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
      Fax száma: (62) 426-149
      Elnök: Dr. Horváth Károly
      E-mail cím: info@csmkik.hu

      Fejér Megyei Békéltető Testület
      Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
      Telefonszáma: (22) 510-310
      Fax száma: (22) 510-312
      Elnök: Dr. Vári Kovács József
      E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

      Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
      Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
      Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
      Fax száma: (96) 520-218
      Elnök: Horváth László
      E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

      Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
      Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
      Telefonszáma: (52) 500-735
      Fax száma: (52) 500-720
      Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
      E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

      Heves Megyei Békéltető Testület
      Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
      Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
      Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
      Fax száma: (36) 323-615
      Elnök: Dr. Gordos Csaba
      E-mail cím: hkik@hkik.hu

      Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
      Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
      Telefonszáma: (56) 510-610
      Fax száma: (56) 370-005
      Elnök: Dr. Lajkóné, Dr. Vígh Judit
      E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

      Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
      Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
      Telefonszáma: (34) 513-010
      Fax száma: (34) 316-259
      Elnök: Dr. Rozsnyói György
      E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

      Nógrád Megyei Békéltető Testület
      Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
      Telefonszáma: (32) 520-860
      Fax száma: (32) 520-862
      Elnök: Dr. Pongó Erik
      E-mail cím: nkik@nkik.hu

      Pest Megyei Békéltető Testület
      Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
      Telefonszáma: (1)-474-7921
      Fax száma: (1)-474-7921
      Elnök: Dr. Csanádi Károly
      E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

      Somogy Megyei Békéltető Testület
      Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
      Telefonszáma: (82) 501-000
      Fax száma: (82) 501-046
      Elnök: Dr. Novák Ferenc
      E-mail cím: skik@skik.hu

      Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
      Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
      Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
      Fax száma: (42) 420-180
      Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin
      E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

      Tolna Megyei Békéltető Testület
      Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
      Telefonszáma: (74) 411-661
      Fax száma: (74) 411-456
      Elnök: Dr. Gáll Ferenc
      E-mail cím: kamara@tmkik.hu

      Vas Megyei Békéltető Testület
      Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
      Telefonszáma: (94) 312-356
      Fax száma: (94) 316-936
      Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
      E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

      Veszprém Megyei Békéltető Testület
      Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
      Telefonszáma: (88) 429-008
      Fax száma: (88) 412-150
      Elnök: Dr. Vasvári Csaba
      E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

      Zala Megyei Békéltető Testület
      Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
      Telefonszáma: (92) 550-514
      Fax száma: (92) 550-525
      Elnök: Dr. Molnár Sándor
      E-mail cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu

 

  1. Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (ODR), amely ide kattintva érhető el. A platformon regisztrációt követően, a Szolgáltató e-mail címének (info@zoldbaba.hu) megadása mellett küldhető be panasz.

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

YzlkYTMzZj